saraaix.blogg.se

Välkommen hit och följ mig under min tid i sköna Aix-en-Provence! :)

Helt sjukt

Publicerad 2016-06-09 21:40:55 i Aix, Allmänt, bilder, skola,


Packning påbörjad.
Imorgon lämnar jag min kära värdfamilj efter 5 månader tillsammans (ska bo hos Solène de sista nätterna. 
Tiden har gått så fort. För fort! Helt sjukt! 

Idag hade vi en liten "avslutnings-apertif" tillsammans med lite lärare och folk. Vi tittade bl.a på filmer vi spelat in (på franska) under tiden här. Hahaha, skrattades en hel del ;) 
Alltså, vad sorgligt! Känns konstigt att säga det men jag kommer verkligen sakna skolan. IS är en TOPPENBRA skola, kan starkt rekommendera den för alla som vill lära sig franska!!!



Avslutningstårta som bara måste fotograferas ;) 
Haha, rätt obekvämt att se en video på sig själv sådär alltså. Haha, usch! 









Avslutar inlägget med den obligatoriska "nu-måste-alla-få-se-vad-jag-åt-till-middag"-bild... Så, mina kära vänner; kåda och avundas! Det kanske inte ser så aptitligt ut, men jag lovar; det var en fröjd för smaklökarna!!! 

Bon Soirée!!!


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Imberg

Salut! Sara heter jag. För tillfället befinner jag mig i Aix-en-Provence i södra Frankrike. Går på IS ( international school- och ingenting annat! haha) där jag under ett halvår kommer plugga franska :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela