saraaix.blogg.se

Välkommen hit och följ mig under min tid i sköna Aix-en-Provence! :)

Nästan Narnia

Publicerad 2016-06-03 18:06:29 i Allmänt, Marseille, bilder, skola, vänner,

Igår åkte vi till havet med klassen, till samma ställe som jag och Eugénie stack till för någon vecka sedan. Alltså, bilderna gör inte verkligheten rättvisa! Det är så vackert här, vattnet har en underbar, turkos färg och bergen magiskt vackra! Solen stekte och jag fick än en gång känslan av att vara i Narnia eller någon annan häftig värld. 
Kommer sakna Frankrike när jag åker hem till Sverige, det är ett som är säkert!!! 







Bara tvungen att lägga upp denna, haha; gravid?!?!?!




Tro det eller ej; jag badade, trots att det var rysligt kallt! Hade inte med mig några badkläder, så badade med kläderna på 😉

Efter skolan stack jag och Eugénie till Marseille där vi strosade runt och sen pick-nickade vi vid hamnen. Schysst eftermiddag helt enkelt! 

Ha en trevlig fredagskväll allihopa! 


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Imberg

Salut! Sara heter jag. För tillfället befinner jag mig i Aix-en-Provence i södra Frankrike. Går på IS ( international school- och ingenting annat! haha) där jag under ett halvår kommer plugga franska :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela