saraaix.blogg.se

Välkommen hit och följ mig under min tid i sköna Aix-en-Provence! :)

Finfrämmat och sjungande smaklökar

Publicerad 2016-05-03 17:40:09 i Aix, Allmänt, bilder,

I helgen hade jag den stora äran att ha mina föräldrar på besök här i Aix. Det var fantastiskt :) 
Vi gick runt på stan, jag visade dem lite olika ställen, gick på restauranger, på marknader, spelade spel osv. Mycket lyckat! Kändes lite tomt precis när de åkt men livet rullar på som vanligt och dagarna fylls med subjonctif och des relations logiques... ❤️Grammatik❤️
 


Trötta resenärer som njuter av min sköna säng :)



Yatzy :)
Himmelriket? Säger bara ett ord; skaldjur ❤️

A bientôt mes amis! :)



Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: ton père

Publicerad 2016-05-05 22:18:53

Kul att se dina fina bilder och ännu roligare att besöka dig! Hälsningar från Sverige där vi förbereder det ena födelsedagskalaset efter det andra. Pappa och Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Imberg

Salut! Sara heter jag. För tillfället befinner jag mig i Aix-en-Provence i södra Frankrike. Går på IS ( international school- och ingenting annat! haha) där jag under ett halvår kommer plugga franska :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela