saraaix.blogg.se

Välkommen hit och följ mig under min tid i sköna Aix-en-Provence! :)

La calanque de Sugiton

Publicerad 2016-05-22 21:03:40 i Allmänt, Marseille, Resor, bilder, vänner,

Igår begav sig Eugénie och jag till havet till en qalanque utanför Marseille. Tog tog sin tid och energi i hettan, men tjeeena vad vacker det var! Verkligen något jag kan rekommendera, om man är i trakterna 😉 


(Yes, jag posar :P )
När vi först kom dit så låg ställer i en riktig cool dimma. Fick Narnia-vibbar. Häftigt! 





(Eugénie gillar inte att vara med på bild, därav det stora antalet på mig... Hehe) 



Godnatt folkens, nu ska jag sova :) 


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Imberg

Salut! Sara heter jag. För tillfället befinner jag mig i Aix-en-Provence i södra Frankrike. Går på IS ( international school- och ingenting annat! haha) där jag under ett halvår kommer plugga franska :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela